MERKIDENTITEIT

Ontdek onze krachtige merkidentiteit-oplossingen, waar uw bedrijf tot leven komt. Van doordachte logo-ontwerpen tot consistente huisstijlelementen, bieden wij hoogwaardige ontwerpen die uw merk onderscheiden en uw boodschap krachtig overbrengen.

Bekijk voorbeelden van:

Over merkidentiteit

Laat zien wie je bent, wees trots op wat je doet: Durf op te vallen. Bouwen aan je merk en de beleving daarom omheen gebeurt vanuit allerlei invalshoeken. Hoe laat je je zien (visueel) en maar hoe wordt er over je gepraat (naamsbekendheid)? Wat is jouw waardepropositie en waarin onderscheid je je? Bekend zijn wellicht de 5 P’s: Product, Prijs, Plaats, Promotie, Personeel. Dit zijn inderdaad belangrijke peilers om het verschil te maken.

Op sociaal vlak, een steeds belangrijker wordende peiler, spreekt met over de 5 A’s:

  • Actie: van jezelf, in volledige transparantie;
  • Alert op wat er gebeurt en wat men (over je) schrijft;
  • Aandacht voor je klanten en je omgeving;
  • Ambassadeurs van je merk of werk;
  • Aantrekkelijkheid van wat je doet.

Allerlei vraagstukken en tools om te werken aan het positieve gevoel rondom jouw bedrijf (lees: merk). Iedereen levert kwaliteit en doet zijn best, maar wat zijn jouw USP’s (Unique Selling Points) Mooie termen en vraagstukken, maar uiteraard moet de aanpak bij jou passen. Graag helpen we je hierbij. Samenwerken gaat over win-win. Immers is ons doel ook echt om onze klanten verder te helpen zodat onze klanten ook ambassadeurs van ons merk worden!

Allerlei vraagstukken en tools om te werken aan het positieve gevoel rondom jouw bedrijf (lees: merk). Iedereen levert kwaliteit en doet zijn best, maar wat zijn jouw USP’s (Unique Selling Points) Mooie termen en vraagstukken, maar uiteraard moet de aanpak bij jou passen. Graag helpen we je hierbij. Samenwerken gaat over win-win. Immers is ons doel ook echt om onze klanten verder te helpen zodat onze klanten ook ambassadeurs van ons merk worden!

Concept en creatie

De uitgangspunten en kernwaarden van je bedrijf zijn de belangrijke pijlers voor de visuele communicatie van een bedrijf. In veel gevallen is hier nog niet (goed) over nagedacht, ondanks een bedrijf niet voor niets succesvol is. Iedereen doet immers iets goed. Door middel van het stellen van de juiste vragen krijgen we antwoorden op vraagstukken als: Wat maakt jouw bedrijf uniek en waarom komen klanten speciaal naar jou toe? Hiermee wordt eigenlijk de ‘WHY’ van het bedrijf blootgelegd. Vervolgens maken we aan de hand van deze informatie een blauwdruk van jouw bedrijf met een logo en huisstijl als visuele vertalingen.

1

Identiteit

Waar sta je voor en waarom doe je wat je doet? Wie ben jij en wat beloof je aan jouw klant? Uit antwoorden op onder andere deze vragen identificeren we een aantal unieke kenmerken die het merk definiëren.

2

Concept

Brainstorm over ideeën die de essentie van jouw merk vangen. We maken schetsen en basisconcepten voor het logo en de visuele elementen van de huisstijl.

3

Ontwerp van het logo

Wij creëren een onderscheidend logo dat de kernwaarden en identiteit van het merk weerspiegelt. Zorg voor eenvoud, herkenbaarheid en veelzijdigheid.

4

Ontwikkeling huisstijl

Ontwerp aanvullende visuele elementen zoals kleurenpaletten, lettertypen en vormentaal die consistent zijn met het logo en de visuele merkidentiteit.

5

Toepassing

Implementeer de huisstijl over verschillende uitingen heen. Zorg bijvoorbeeld voor consistentie in visitekaartjes, websites, voertuig, bedrijfskleding, gevelreclame en ander promotiemateriaal.

6

Presentatie

Wij presenteren het volledige ontwerp aan jou. Natuurlijk willen we dat jij net zo enthousiast bent als wij. Eventuele feedback zullen we bespreken en zo verwerken dat ook jij helemaal tevreden bent.

Kan ik je verder helpen?

Stel al jouw vragen in een vrijblijvendgesprek met onze logo & huisstijl specialist Erik!

In contact komen met Erik