Motus

Zorgeloos Gevelliftbeheer

Van DGB Nederland naar Motus: een complete metamorfose. Waar DGB jarenlang bekend stond als betrouwbare speler in gevelliftbeheer, was het tijd voor een identiteit die past bij de ambities van vandaag én morgen. Samen hebben we gebouwd aan een merk dat staat voor beweging, betrouwbaarheid en vooruitgang – van logo tot website, van busbelettering tot pennen. Een rebranding die niet alleen zichtbaar is, maar vooral voelbaar.

Why?

DGB Nederland stond bekend als betrouwbare partner in gevelliftbeheer, maar hun merkidentiteit weerspiegelde niet langer de innovatieve en professionele aanpak die het bedrijf kenmerkt. De groene kleur en het verouderde logo sloten niet meer aan bij de visie van het bedrijf. Er was behoefte aan een frisse, moderne uitstraling die vertrouwen uitstraalt en de expertise van het bedrijf benadrukt.

“Van DGB Nederland naar een krachtig nieuw merk in gevelliftbeheer: Motus”

How?

In nauwe samenwerking met het team van Motus hebben we een complete rebranding gerealiseerd. De nieuwe naam, Motus, symboliseert beweging en dynamiek, passend bij de kernactiviteiten van het bedrijf. We hebben gekozen voor een frisse rode kleur, die energie en kracht uitstraalt. Het nieuwe logo is strak en modern, en vormt de basis voor de gehele visuele identiteit.

What?

Met de rebranding is Motus klaar voor de toekomst. De nieuwe merkidentiteit straalt professionaliteit, betrouwbaarheid en innovatie uit. Klanten herkennen Motus direct aan de krachtige rode kleur en het moderne logo. De consistente toepassing van de huisstijl in alle uitingen versterkt de merkbeleving en positioneert Motus als dé specialist in zorgeloos gevelliftbeheer.

Kan ik je verder helpen?

Stel al jouw vragen in een vrijblijvendgesprek met onze specialist Erik!

In contact komen met Erik