Waarom Nieuw?
Bedrijven vernieuwen of updaten gemiddeld tussen de 10-15 jaar hun logo. Uiteraard is verandering alleen positief als het gepaard gaat met verbetering. Bewust of onbewust, alle mensen veranderen en daarmee ook de bedrijven waaraan of waarin ze werken. Het logo van Alvasi Reclame (destijds bedacht als naam en logo voor een kledingmerk), heeft nooit de lading gedekt voor wie we zijn als bedrijf. Enthousiaste, gedreven creatievelingen met vakkennis. Toch bestaat het logo alweer bijna 12 jaar. Tijd dus voor een positieve verandering, waarbij een heldere vertegenwoordiging van klanten, producten, diensten en collega’s centraal staat. Bovenstaand filmpje geeft kort onze Visuele Vorm Vertaling weer, maar wat zit hier nog meer achter en waarom kan zo’n transitie voor een bedrijf zinvol zijn?

Uitleg logo
Allereerst de wijziging van tekst: Veel relaties kennen ons wel van de reclame. Daarom staan we voor velen gewoon bekend als Alvasi (zonder de toevoeging ‘reclame’). Onze werkzaamheden en onze expertise blijven gewoon intact, maar zijn de laatste jaren flink veranderd of uitgebreid. De wijziging naar Visuele Vorm Vertalers dekt het totaalpakket van onze diensten veel beter. Wat we ook doen, we maken iets zichtbaar. We vertalen ideëen, gedachtes en schetsen tot concepten, vormen en grafische ontwerpen. Verder willen wij bouwen aan het merk ‘Alvasi’. Middels het nieuwe logo springt ‘Alvasi’ er veel sterker uit in welke uiting we ook doen. Daarnaast hebben we een creatief element gebruikt in de A: We zijn gewoon net even anders.

Uitleg stijl
Er is bewust gekozen voor een rustig logo als basis voor een uitbundige stijl. Veel kleuren en vormen staan voor enthousiasme, veelzijdigheid en diversiteit. Immers is ons dienstenpakket enorm breed geworden. Kleur brengt daarnaast ook gezelligheid en vrolijkheid. Wij willen dat klanten zich thuis voelen en graag naar ons toe komen. Middels een breed pallet kunnen we oneindig combineren in onze uitingen, maar toch blijven we herkenbaar. Het ‘durf op te vallen!’ heeft daarmee een letterlijk gevolg gekregen. We zijn op dit moment druk met alle voorbereidingen om deze stijl door te voeren in onze uitingen.

Toekomst
Alvasi – Visuele Vorm Vertalers is hiermee veel meer van het nu en in de toekomst. We willen nadrukkelijk een toegevoegde waarde zijn in de vorm van een goed ontwerp en advies. Dit is immers de basis van alle vormen van reclame die je doet als bedrijf. Met de bestaande vakkennis kiezen we voor de beste materialen om het ontwerp ook naar een fysiek product te vertalen. Daarnaast kunnen een nieuwe uiting digitaal in zetten voor bijvoorbeeld voor social media of bij het maken van een website. We vinden ons werk geweldig en worden vrolijk van het maken van mooie dingen. Met dit fundament trappen we af in 2019, om er vervolgens een geweldig jaar van te maken!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu
Call Now Button