Merkidentiteit
Laat zien wie je bent, wees trots op wat je doet: Durf op te vallen. Bouwen aan je merk en de beleving daarom omheen gebeurt vanuit allerlei invalshoeken. Hoe laat je je zien (visueel) en maar hoe wordt er over je gepraat (naamsbekendheid)? Wat is jouw waardepropositie en waarin onderscheid je je? Bekend zijn wellicht de 5 P’s: Product, Prijs, Plaats, Promotie, Personeel.
Dit zijn inderdaad belangrijke peilers om het verschil te maken. Op sociaal vlak, een steeds belangrijker wordende peiler, spreekt met over de 5 A’s:
Allerlei vraagstukken en tools om te werken aan het positieve gevoel rondom jouw bedrijf (lees: merk). Iedereen levert kwaliteit en doet zijn best, maar wat zijn jouw USP’s (Unique Selling Points) Mooie termen en vraagstukken, maar uiteraard moet de aanpak bij jou passen. Graag helpen we je hierbij. Samenwerken gaat over win-win. Immers is ons doel ook echt om onze klanten verder te helpen zodat onze klanten ook ambassadeurs van ons merk worden!