Lobke Chierandjoe (22 zomers jong)
Ik ben als laatste aangesloten bij het Alvasi team en houd mij bezig met de marketing. De uitdaging om elke keer een leuke foto te maken en ludieke actie’s te bedenken om het verhaal van Alvasi te vertellen (wat we doen, waarom we het doen, en hoe we het doen) geeft mij energie. Ik houd mij onder andere bezig met de social media maar ook met de nieuwsbrief te verzenden en promotie in de omgeving.
Marketing heeft mij altijd geinteresseerd. Het boeit mij vooral om te zien hoe mond-tot-mond reclame werkt en als een inktvlek kan verspreiden. Dit hoop ik ook bij Alvasi Reclame te kunnen doen. De social media is overigens bedoelt om onze klant en potentiële klant kennis te laten maken met het bedrijf en met het personeel. Ik denk dat meer dan de helft van onze klanten en onze potentiële klanten niet eens weten wat er allemaal mogelijk is! We kunnen en doen veel meer dan veel mensen weten.
Wat is je favoriete reclameslogan?
“Omo wast door en door schoon, niet duur!” Puur omdat het zo lekker in je hoofd blijft hangen.
Wat vind jij de allerbeste reclame die jij ooit hebt gezien?
Ik vind dat de Jumbo altijd hele leuke reclames heeft, maar momenteel ben ik heel erg fan van de Plus-reclame over de Nederlandse,- en de buitenlandse cultuur.
Wat denk je dat je collega’s van je vinden?
Haha, een puppy die nog maar net komt kijken. Maar ook de creatieveling die van een grapje houdt.
Naast wie wil je in het vliegtuig zitten?
Naast mijn vriend, dat gebeurt namelijk niet zo snel. Hij is geen fan van vliegen, vandaar.
Waar word je echt heel blij van?
De zomer, het strand en een heerlijk koud wijntje op het terras! Ik word van heel veel dingen blij. Teveel om op te noemen!